عکس کیست مویی خارج شده – تصاویر واضح کیست پیلونیدال

کیست پیلونیدال یا کیست مویی چیست؟ یک بیماری دردناک و عفونی ناحیه مقعد است. به طور واضح در عکس کیست مویی می‌توان کیست ملتهب و متورمی را مشاهده نمود که حاصل برگشت مو به داخل پوست است. این بیماری موجب بروز کیسه‌ای حاوی مو و چرک بر روی پوست بالای خط باسن می شود. این کیست در اثر عواملی مثل ژنتیک، نشستن های طولانی مدت، چاقی، استفاده از لباس های تنگ و موهای ضخیم و زیاد ایجاد شده و به شدت دردناک و عفونی است.

نشانه‌های ظاهری

ممکن است این عارضه در ابتدا علائم ظاهری نداشته باشد اما شایع ترین نشانه های ظاهری کیست مویی شامل ایجاد تورم و قرمزی، درد و التهاب و خروج ترشحات و عفونت است.

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر به این بیماری مشکوک هستید می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همان طور که در تصاویر کیست مویی مشاهده می کنید، اطراف این کیست ملتهب و سرخ رنگ شده که نشان دهنده عفونت این بیماری است. ممکن است در مواردی بیماران خونریزی و نیز خروج ترشحات بدبو از کیست را نیز تجربه نمایند.

علائم کیست مویی
تصاویر واضح کیست مویی

وقتی عفونت این بیماری درمان نشود و پیشرفت کند، ممکن است به بافت های اطراف آسیب برساند و همچنین در طولانی مدت خطرات جدی به همراه دارد. بنابراین با مشاهده چنین علائمی بهتر است در اولین فرصت برای درمان به پزشک متخصص مراجعه کنید.

مطلب مرتبط: دکتر خوب برای کیست مویی

برای درمان کیست مویی روش‌ها و درمان‌های متعددی وجود دارد اما درمان‌های دارویی و خانگی نمی‌توانند پاسخ گویی درمان باشند و برای درمان قطعی باید از روش‌هایی مانند جراحی و تکنیک لیزر استفاده نمود. لیزر و جراحی کیست مویی تنها گزینه های پیش روی شما هستند، چون عفونت و موهای زائد زیر پوست باید تخلیه شوند.

از آنجایی که لیزر هیچ درد و خونریزی را برای بیمار به همراه نداشته و در کمترین زمان ممکن انجام می شود، به عنوان روشی پرطرفدار برای درمان بیماری های مقعدی از جمله کیست مویی شناخته می شود.

تعیین وقت لیزر کیست مویی

برای تعیین وقت معاینه و لیزر کیست مویی از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید.

همانطور که در عکس عمل کیست مویی با لیزر مشاهده می‌کنید، موهایی که به زیر پوست برگشتند و همچنین عفونت بطور کامل تخلیه شده اند.

عکس عمل کیست مویی

عکس کیست مویی

در ادامه با مشاهده عکس کیست مویی می توانید با شکل ظاهری این عارضه بیشتر آشنا شوید.

عکس کیست مویی

آدرس: تهران، میدان ونک، خ ملاصدرا، خ پردیس شرقی، ساختمان پردیسان، پلاک 14، طبقه 5
دارابی

سلام من کیست مویی دارم اما فقط یک سوراخ ریز بالای باسنم هست و فقط بعضی وقتا اذیتم میکنه.لازمه عمل کنم؟

مهرناز

سلام یعنی برای عمل کیست مویی اون قسمت و کلا برمیدارن؟ خوب اینجوری که جاش میمونه

Would love your thoughts, please comment.x
()