عکس کیست مویی خفیف و حاد – تصاویر واضح جراحی سینوس

عکس کیست مویی

به طور واضح در کیست مویی می‌توان کیست ملتهب و متورمی را مشاهده نمود که حاصل برگشت مو به داخل پوست است. این بیماری موجب بروز کیسه‌ای حاوی مو و چرک بر روی پوست بالای خط باسن می‌شود. کیست پیلونیدال یا کیست مویی چیست؟ یک بیماری دردناک و عفونی ناحیه مقعد است. این کیست در اثر عواملی مثل ژنتیک، نشستن های طولانی مدت، چاقی، استفاده از لباس‌های تنگ و موهای ضخیم و زیاد ایجاد شده و به شدت دردناک و عفونی است.

تصاویر واضح کیست مویی خفیف و حاد

ممکن است این عارضه در ابتدا علائم ظاهری نداشته باشد و به مرور علائم آشکار شوند. اما شایع‌ترین نشانه‌های ظاهری کیست مویی شامل ایجاد تورم و قرمزی، درد، التهاب و خروج ترشحات و عفونت است. مشاهده تصویر کیست مویی خفیف و حاد به شما در تشخیص به موقع این عارضه کمک می‌کند.

عکس سینوس مویی خفیف

نیاز به تشخیص کیست مویی توسط پزشک دارید؟

اگر به این بیماری مشکوک هستید، برای وقت مشاوره و معاینه با شماره زیر تماس بگیرید.

همان طور که در تصاویر کیست مویی مشاهده می کنید، اطراف این کیست ملتهب و سرخ رنگ شده که نشان دهنده عفونت این بیماری است. ممکن است در مواردی بیماران خونریزی و نیز خروج ترشحات بدبو از کیست را نیز تجربه نمایند.

علائم کیست مویی
تصاویر واضح کیست مویی

وقتی عفونت این بیماری درمان نشود و پیشرفت کند، ممکن است به بافت‌های اطراف آسیب برساند و همچنین در طولانی مدت خطرات جدی به همراه دارد. بنابراین با مشاهده چنین علائمی بهتر است در اولین فرصت برای درمان به پزشک متخصص مراجعه کنید.

مطلب مرتبط: دکتر کیست مویی

عکس کیست مویی در مراحل جراحی باز و بسته

یکی از دلایلی که بیماران درمان کیست مویی را به تعویق می‌اندازند، ترس از عمل جراحی و همچنین نتیجه درمان است. بسیاری از افراد ترس‌هایی در مورد اینکه جای زخم و اسکار جراحی روی پوستشان باقی بماند یا اینکه سینوس دچار عود مجدد شود، دارند. در ادامه سعی کردیم عکس کیست مویی قبل و بعد از جراحی یا لیزر را قرار دهیم تا بیماران با نتایج این روش‌های درمانی آشنا شوند.

برای درمان کیست مویی روش‌ها و درمان‌های متعددی وجود دارد اما درمان‌های دارویی و خانگی نمی‌توانند پاسخ گویی درمان باشند و برای درمان قطعی باید از روش‌هایی مانند جراحی و تکنیک لیزر استفاده نمود. لیزر و جراحی کیست مویی تنها گزینه های پیش روی شما هستند، چون عفونت و موهای زائد زیر پوست باید تخلیه شوند.

از آنجایی که لیزر کیست مویی کمترین میزان درد و خونریزی را برای بیمار به همراه نداشته و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، به عنوان روشی پرطرفدار برای درمان بیماری های مقعدی از جمله کیست مویی شناخته می‌شود.

همانطور که در عکس عمل کیست مویی با لیزر مشاهده می‌کنید، موهایی که به زیر پوست برگشتند و همچنین عفونت بطور کامل تخلیه شده اند.

عکس عمل کیست مویی
عکس لیزر کیست مویی

تعیین وقت سریع مشاوره و درمان

برای تعیین وقت معاینه و لیزر کیست مویی از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید.

در تصاویر کیست مویی قبل و بعد از عمل باز و بسته مشاهده می‌کنید که در این روش‌ها یک برش بیضی شکل روی پوست مقعد ایجاد شده و سینوس بطور کامل تخلیه می‌شود.

تصاویر کیست مویی عمل باز
عکس جراحی بسته سینوس
نام خود را وارد کنید
پر کردن این قیمت اجباری نیست
شماره موبایل خود را وارد کنید
26 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا

سلام
کیست مویی داشتم جراحی با لیزر انجام دادم یک ماه پیش دکتر گفتند کیست خیلی بزرگ بوده و بعد از باز کردن پانسمان اولیه متوجه شدم ۶ تا بخیه با فاصله زده شده وبین این بخیه ها حفره هایی هست که داخلشون خیلی قرمز هست وعمیق هستند وترشحلت چرکی وخون خارج میشه میخواستم بدونم این حالت بعد از لیزر طبیعی هست وچرا این حفره ها بخیه نشده اند ؟؟؟

احمد

سلام ظرف بیست و چهار ساعت قبل به یکباره درد بالای دنبالچه دچار شدم همینطور که دست رویه دردش می‌کشیدم بدون اینکه زخمی یا چاله ای باشه جراحت میزنه بیرون هیچ علاعمی هم از کیست مویی رو بدنم نیست چی می‌تونه باشه فقط می‌دونم دیروز روی یک سطح سفت نشستم که میخواستم بلند بشم حسابی بدنم درد گرفته بود

گل ناز

سلام.تقریبا پنج روز هست پایین تر از ستون فقرات روی باسن یک جوش داشتم الان احساس میکنم سفت شده و متورم هست کمرم هم درد میکنه ممکن هست کیست مویی باشه

حمید

سلام من مدتیه درد تو ناحیه باسن دارم و به کیست مویی خفیف مشکوک شدم لازمه برم دکتر؟

بهار

سلام روز بخیر ببخشید پسر من ۱۵ سالشه و سینوس ناف داره میشه با لیزر عمل کرد ؟ من بیارم خدمتتون یا نه ؟ممنون میشم پاسخ بدید

امیر

کیست از روی ران در میاد

حمید

سلام ببخشید بی حسی تو عمل لیزر به چه صورت هست؟به وسیله پماد بی حسی هست یا از طریق تزریق سوزن کنار نخاع هست؟

مهناز

سلام پشت مقعد من خارش دا د آیا کیست مو است

فرشاد

سلام وقت بخیر ببخشید مزاحم شما میشم عذرمیخوام بالاترازمقعدیک جوش زدم2روزه ازنظرشماایاموبرگشتی محسوب میشه یاچیز دیگه است ممنونم راهنمایی کنید

عاطفه پورشریف

سلام پسرم سربازهس و امروز منوجه کیست مویی شدیم و باید جراحی بشه ایا حطرناک هست و چکار باید کرد ک دوباره عود نکنه