بهترین دکتر متخصص کیست مویی در تهران

دکتر کیست مویی

دکتر کیست مویی چه کسی است؟ کیست مویی یا pilonidal cyst یک بیماری عفونی است که تخلیه عفونت زیر پوست بوسیله جراحی و لیزر، تنها راه درمان آن است. یکی از مهم ترین قدم‌ها در درمان، انتخاب دکتر متخصص کیست مویی است که بسیار حائز اهمیت است و در این مقاله به آن خواهیم پرداخت:

بیماری کیست مویی

شایع‌ترین نوع این عارضه، کیست مویی بالای کمر است. وقتی یک سوراخ در زیر پوست و تقریبا روی استخوان دنبالچه ایجاد می‌شود که با عفونت و مایعات پر شده، شما به این بیماری دچار شدید.

بیماری کیست مویی

وقتی مو به داخل پوست برمی‌گردد و در خلاف جهت رشد می‌کند، باعث ایجاد آبسه عفونی در زیر پوست یا همان کیست مویی می‌شود.

علائم این بیماری معمولا دردناک است و شامل ایجاد تورم، التهاب و خروج ترشحات و خون از ناحیه سینوس می باشد. همچنین اگر این بیماری پیشرفت کند می تواند باعث ایجاد تب و لرز شود که قبل از رسیدن به این مرحله باید به یک دکتر خوب برای کیست مویی مراجعه کنید.

مرتبط: عمل کیست مویی

مرکز لیزر کیست مویی

اگر به دنبال یک مرکز خوب برای درمان این بیماری هستید، برای تعیین وقت با شماره های زیر تماس بگیرید.

پزشکان تاکنون نتوانسته اند دلیل مشخصی برای ابتلا به این بیماری پیدا کنند، اما فرضیه هایی در مورد اینکه چه کسانی به کیست مویی مبتلا می شوند وجود دارد. طبق آمار مردان بیشتر از زنان به این عارضه مبتلا می شوند.

همچنین مشکلات هورمونی، چاقی و اضافه وزن، ژنتیک، پوشیدن لباس های تنگ و نشستن زیاد از عوامل تاثیرگذار در ایجاد این عارضه هستند.

مقاله مرتبط: بهترین درمان کیست مویی چیست؟

برای کیست مویی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

اگر به این بیماری دردناک مبتلا شدید و به دنبال یک دکتر خوب برای کیست مویی هستید، اما نمی دانید که به کدام پزشک باید مراجعه کنید؟ حتما به این موارد توجه کنید.

برای تشخیص این بیماری می توانید به پزشک عمومی، دکتر پوست، جراح عمومی یا جراح گوارش مراجعه کنید. اما اگر از همان ابتدا به یک متخصص جراحی کیست مویی مراجعه کنید، کار شما آسان می شود.

زیرا به جز جراحی و لیزر روش دیگری برای درمان این بیماری وجود ندارد و در نهایت همه پزشکان شما را به یک دکتر جراح (عمومی، گوارش) ارجاع می دهند.

اما پزشک جراح کیست مویی باید تجربه و تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد، زیرا در عیر اینصورت امکان آسیب به بافت اطراف و همچنین احتمال عود مجدد بیماری وجود خواهد داشت. ویژگی های یک دکتر خوب برای کیست مویی شامل این موارد است:

  • تجربه درمان های موفق
  • تخصص کافی در جراحی و لیزر کیست مویی
  • اخلاق حرفه ای و ارائه توضیحات کامل در مورد هزینه روش درمان انتخابی، مزایا و معایب، دوران نقاهت و عوارض احتمالی
  • بررسی وضعیت بیمار بعد از عمل

عمل سرپایی کیست مویی با لیزر یکی از بهترین گزینه‌های درمان این بیماری است که نیازی به ایجاد برش های بزرگ و عمیق جراحی ندارد و بصورت سرپایی و در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. 

متخصص کیست مویی در تهران

دکتر علیرضا زارعی یکی از بهترین گزینه های دکتر متخصص درمان کیست مویی در تهران هستند که دارای بورد تخصصی جراحی عمومی بوده و بیشتر از 10 سال است که در این زمینه فعالیت دارند. به علاوه اینکه تجربه هزاران عمل موفق را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

بنابراین مراجعه به کلینیک پایتخت به دلیل فعالیت تخصصی این مرکز در زمینه لیزر بیماری های نشیمنگاه و همچنین داشتن کادر متخصص مثل دکتر علیرضا زارعی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای درمان این بیماری است.

سوالات متداول دکتر کیست مویی

نام خود را وارد کنید
پر کردن این قیمت اجباری نیست
شماره موبایل خود را وارد کنید
72 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
عزتی

سلام اینترنتی ویزیت میکنید من فقط یکم تورم بالای باسنم دارم

احسانی

سلام من کیست مویی دارم نمیخوام عمل کنم لطفا یه راه حلی میدین یکم درد دارم اما عفونتش زیاد نیست

نیلوفر

سلام دکتر میشه آنلاین عکس بفرستیم ویزیت کنید من راهم دوره

شایان

سلام من 2…3 ساله کیست دارم و پیش چند تا دکتر رفتم … هرکدام یچی گفتن یکی گفت کیسته یکی گفت آبسه هستش یکی هم گفت فیستوله که بعد فهمیدم فیستول و آبسه یکیه… خودم هم فکر میکنم آبسه هستش چون بالای جای کیست به وجود آمده ( سوراخ کیست مویی 1 ساله که بسته شده ) اما این سوراخ بالای اون هستش و هر چند ماه یکبار هم فقط خون میاد ، بدون چرک و بوی بد…. میخواستم ببینم این الان کیسته یا آبسه و اینکه هزینه و نحوه درمان آبسه و کیست به چه صورته ؟! همچنین بعد… Read more »

سعید

سلام دکتر من قبلا کیست ئاشتم عمل کردم الان یکم درد احساس میکنم اما ظاهرش چیزی نیست مشکلی هست؟

سجاد

اقایه دکتر سلام‌و وقت بخیر من کیست مویی دارم اگه واسم لیز رو انجام بدین میتونم همین روز بعده لیز به محله کارم بیام یا نه

مرضیه

سلام شما چه روشی رو برای عمل کیست مویی پیشنهاد میدین من یک ساله دچار شدن عفونت هم دارم

فرهاد

سلام آقای دکتر ببخشید من میخوام ازشهرستان وقت بگیرم شماتوی یکروزهم تشخیص میدیدهم عملو انجام میدید

امیر

سلام ..من دخترم 20 سالشه 2بار کیست موی عمل کرده باز عود کرده متاسفانه.. آقای دکتر میشه با لیزر عمل کنه یا باید دوباره جراحی بشه

هدی

سلام روزتون بخیر من کیست مویی دارم ولی فقط برجستگی بالای باسن هست و درد نداره باید عمل کنم؟