بهترین مراکز جراحی و لیزر بواسیر در تهران کجاست؟

لیزر بواسیر در تهران

شهرهای بزرگ مثل تهران به دلیل رواج بیشتر زندگی ماشینی، تعداد قابل توجهی از مبتلایان به بواسیر یا هموروئید را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین همواره تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این عارضه به دنبال بهترین مراکز و کلینیک‌های عمل بواسیر یا هموروئید در تهران هستند.
بیماری بواسیر همان واریسی شدن و تورم رگ‌های ناحیه مقعد است که به دلیل ایجاد فشار در کانال رکتوم ایجاد می‌شود. دلیل حساسیت بالای ناحیه مقعد وجود تعداد زیادی از اعصاب و سیاهرگ‌ها در این ناحیه است. بنابراین باید از ایجاد هرگونه فشار مثل یبوست و زور زدن زیاد جلوگیری کنیم تا دچار آسیب دیدگی در این ناحیه و ابتلا به بیماری‌های نشیمنگاهی نشویم.
اما اگر به هموروئید مبتلا شده‌اید و علائمی مثل درد، خونریزی، بیرون زدگی و خارش و سوزش را تجربه می‌کنید باید در اولین فرصت برای درمان بیماری تان اقدام کنید. البته گاهی تنها نشانه هموروئید داخلی خونریزی است و بیمار علائم دیگری را احساس نمی‌کند.
اگر در جستجوی کلینیک یا بیمارستان‌های خوب برای درمان بواسیر خود هستید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. درمان قطعی هموروئید با جراحی و لیزر انجام می‌شود. اما مراکز جراحی و لیزر بواسیر در تهران کجاست؟

مطلب مرتبط: درمان بواسیر با لیزرجراحی هموروئید

کلینیک لیزر پایتخت در تهران

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از عمل جراحی هموروئید هراس دارید و به دنبال روش‌های آسان تری هستید، توصیه میکنیم کلینیک پایتخت را برای درمان بواسیر انتخاب کنید. این کلینیک تخصصی یکی از بهترین مراکز لیزر بواسیر و سایر بیماری‌های نشیمنگاهی در تهران است که با بیش از 10 سال سابقه موفق توانسته است رضایت بیشتر مراجعین را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: دکتر هموروئید

کلینیک پایتخت با استفاده از بهترین دستگاه‌های لیزر و با انتخاب کادری حرفه ای و پزشکانی با تجربه و کارآزموده همواره توانسته نتایج موفقیت آمیزی در درمان بیماری‌های نشیمنگاه بدست بیاورد که همین وجه تمایز این کلینیک با سایر مراکز درمانی در تهران است.

مهم‌ترین هدف در این مرکز جلب رضایت بیماران و نتایج موفقیت آمیز درمان است. شما می توانید برای درمان بیماری‌های بواسیر، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی بدون درد و خونریزی و بدون بیهوشی به این مرکز مراجعه کنید. عمل سرپایی لیزر در این کلینیک توسط دکتر متخصص علیرضا زارعی و در کمتر از یک ساعت، در فضایی کاملا استرلیزه و آرامش بخش انجام می‌شود تا بیماران بدون هیچ گونه استرسی یک روند درمانی موفق را طی کنند.

مطلب مرتبط: درمان بواسیر داخلی

مزایای لیزر بواسیر یا هموروئید در کلینیک پایتخت

امروزه مراکز زیادی برای لیزر بواسیر در تهران وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه شود، تخصص و تبحر پزشک در درمان است که برای نتیجه دلخواه باید خیلی به آن توجه شود. مزایای درمان با لیزر در کلینیک پایتخت شامل موارد زیر است:

  • استفاده ار بهترین و به روز ترین دستگاه های لیزر
  • مشاوره آنلاین و پیگیری وضعیت بیمار بعد از عمل
  • فضای کاملا آرام و بهداشتی
  • حضور کادری حرفه ای و دستیاران پزشک خانم برای راحتی بیماران خانم
  • توصیه می‌کنیم برای درمان بیماری‌تان به این مرکز مراجعه کنید تا بدون هیچ نگرانی نتیجه ای قطعی از درمان را شاهد باشید.

ارتباط با کلینیک پایتخت

برای تماس با مشاوران کلینیک یا تعیین وقت می‌توانید از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید.

البته اگر نگران هزینه لیزر بواسیر یا سایر بیماری‌های مقعدی هستید، ممکن است بیمه تکمیلی شما بخشی از این هزینه را پوشش دهد که اطلاعات دقیق تر را می‌توانید از مرکز بیمه خود دریافت کنید.
اما کلینیک‌ها و بیمارستان‌های دولتی مثل بیمارستان میلاد، امیرالمومنین و غیره هم یکی دیگر از گزینه‌های شما برای درمان بواسیر است. شما می‌توانید در این مراکز دولتی و زیر نظر پزشکان متخصص جراحی خود را انجام دهید و هزینه کمتری پرداخت کنید.
اما به یاد داشته باشید که عمل جراحی به روش‌های قدیمی، دوران نقاهت طولانی، درد و خونریزی و ریسک بازگشت مجدد بیماری را به دنبال دارد. در واقع نمی‌توان امکانات کلینیک های لیزر درمانی خصوصی را با مراکز دولتی مقایسه کرد.

نام خود را وارد کنید
پر کردن این قیمت اجباری نیست
شماره موبایل خود را وارد کنید
41 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهناز میرزایی

سلام. طول انجام عمل چقدر هست. بستری بعداز جراحی. انجام بررسیهای قبل از لیزر هزینه حدودی. و درمورد بیمه تکمیلی راهنمایی بفرمایید لطفا

علی

سلام من هر۲ماه یک سوزش در ناحیه لبه خارجی مقعد احساس میکنم البته بدون خونریزی وبعدش بلافاصله زیر پوست یک آبسه ایجاد میشه.بسیاردردناک که بعد خارج کردن مایع آبسه با ضماد بلافاصله درد گم میشه برای درمان این درد وجلو گیری از شروع مجدد چیکار کنم

محمود

سلام من حدود3الی 4ساله بواسیردارم وقتی میرم دستشویی بیرون زدگی داره بعداز5دقیقه خودش میره داخل بعضی وقتها خونریزی دارم با پماد هموروئید چرب میکنم خوب میشه ولی الان 3روزه خونریزی دارم باپمادهم خونریزی بندنمیاد همش فک میکنم دستشویی دارم درصورتی که ندارم البته از امروز اینطور شدم میشه لطفا راهنماییم کنید بچه شهرستان هستم

سلمان

باسلام
همورئید گرید ۲دارم
هزینه لیزر درمانی چقد میشه؟

مرتضی

سلام من خونریزی و در شدید دارم …احساسوجود بالشتکهای در مقعد دارم که با کمی یبوست خونریزی میکنند

مجتبی

با سلام و وقت بخیر بنده چند روزی هست که باعث بواسیر داخلی شدم و به قدری از داخل متورم شده که نه میتونم بشینم نه راه برم و واقعا بابت استفاده از سرویس بهداشتی عذاب اور شده. بابت عمل لیزر حتما باید وقت قبلی داشته باشیم یا با مراجعه حضوری انجام میشه.
ممنون

عیسی

سلام من دو روز هست که بواسیر بیرون زدگی داره به اندازه خرما باید چه کار ی انجام دهم راهنمایی کنید لطفاً

Alpha

سلام وقت بخیر بنده یکبار عمل تنگی مقعد و شقاق انجام دادم الان دوباره بعد ۴سال عود کرده هم شقاق دارم هم تنگی مقعد آیا میشه بایکبار عمل براش همیشه راحت بشم از تنگی مقعد

عبدالله رضوانی

سلام دکتر من بواسیر خارجی دارم ازپمادزیاد استفاده گردم جواب نداد وقتی دستشویی میرم خیلی ازید میشم عمل بالیزر خود اختیاری نمیاره ممنون

نوید

سلام دکتر من تازه فهمیدم کلا یک ماهه ن دردی داره ن چیزی فقط ی پماد گرفتم میزنم ی خورده خارش میگیره چه داروی خوبه بزنم برا درمانش فقط موقعه مدفوع ی زره خون ریزی هم دارم