محاسبه هزینه عمل جراحی و لیزر کیست مویی؛ شرایط بیمه سال 1400

با توجه به شرایط سخت جراحی کیست مویی با روش های سنتی، بسیاری از بیماران روش عمل سرپایی کیست مویی با لیزر را برای درمان انتخاب می کنند. مهم ترین نگرانی این افراد، هزینه عمل لیزر کیست مویی است که در تصمیم گیری آنها تاثیر زیادی دارد.

در ادامه به بررسی هزینه درمان کیست مویی با لیزر و جراحی، تفاوت آنها و شرایط بیمه در این مورد می پردازیم:

هزینه عمل کیست مویی با لیزر چقدر است؟

شاید فکر کنید این بیماری در مراحل ابتدایی نیاز به درمان خاصی ندارد، اما وقتی عفونت سینوس پیشرفت کند، به بافت های اطراف سرایت می‌کند و در مواقعی حتی می تواند وارد خون شود. تنها راه درمان این عارضه تخلیه چرک و ضایعات زیر پوست مقعد است که با جراحی و لیزر امکانپذیر است.

مطلب مرتبط: بهترین درمان کیست مویی چیست + علائم سینوس پیلونیدال

در مواقع بسیاری وحشت از تیغ جراحی و هزینه لیزر کیست مویی باعث می شود افراد از مراجعه برای درمان پرهیز کنند.

روش نوین لیزر کیست مویی که تقریبا جایگزین جراحی شده، هیچ یک از عوارض جراحی را ندارد و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

بنابراین این روش هیچ یک از مراقبت های سخت و عوارض بعد از جراحی سینوس پیلونیدال را ندارد و بیمار درد و خونریزی را احساس نمی کند، پس جای نگرانی نیست.

برای تعیین هزینه جراحی و لیزر، باید حتما به پزشک مراجعه کنید تا معاینه صورت گیرد و اعلام هزینه تا قبل از بررسی وضعیت بیماری امکانپذیر نیست.

مشاوره واتساپ از خدمات ویژه ما

اگر در مورد هزینه لیزر کیست مویی نیاز به مشاوره دارید، می توانید از طریق واتساپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

چه عواملی در تعیین هزینه تاثیرگذارند؟

اما در ادامه مهم ترین مواردی که در تعیین هزینه عمل لیزر کیست مویی تاثیرگذارند را بررسی خواهیم کرد:

• دستمزد پزشکی که به عنوان دکتر کیست مویی به او مراجعه می کنید
  • میزان پیشرفت عفونت بیماری
  • شرایط بیمار
  • کلینیک یا بیمارستانی که به آن مراجعه می کنید

تفاوت هزینه لیزر و جراحی

بر خلاف تصور عموم روش جراحی و لیزر کیست مویی از لحاظ هزینه تفاوت چندانی با هم ندارند. برای عمل جراحی کیست مویی فرد باید از یک روز قبل از عمل تا یک روز بعد از عمل در بیمارستان بستری شود و علت این امر نیاز بیمار به مراقبت های قبل و بعد از جراحی کیست مویی است.

بعد از اینکه بیمار مرخص شد، حدودا دو هفته نیاز به استراحت و مراقبت های بعد از عمل دارد و قادر به انجام فعالیت های روزانه نیست.

مجموع هزینه جراحی کیست مویی که شامل هزینه بستری در بیمارستان، مراقبت ها و نقاهت بعد عمل و از همه مهم تر احتمال عفونت یا بازگشت بیماری است از هزینه لیزر بیشتر می‌شود.

در روش لیزر علاوه بر اینکه نیازی به گذراندن دوران نقاهت و بستری نیست، درمان قطعی است و احتمال بازگشت بیماری وجود نخواهد داشت.

شرایط بیمه برای پرداخت هزینه کیست مویی در سال 1400

یکی دیگر از سوالات رایج بیماران، شرایط پرداخت هزینه جراحی و لیزر کیست مویی توسط بیمه است. در این خصوص باید بگوییم که هزینه عمل کیست مویی با لیزرتحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیست.

زیرا بیمه هزینه عمل های زیر شش ساعت و بدون بیهوشی را پرداخت نمی کند. اما ممکن است بیمه تکمیلی شما بخشی از این هزینه را پوشش دهد. برای اطلاع از این موضوع باید به نزدیکترین مرکز بیمه تکمیلی خودتان مراجعه کنید.

برای تعیین وقت لیزر تماس بگیرید

برای تعیین وقت معاینه و درمان کیست مویی با لیزر از طریق شماره های روبرو با کلینیک تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خ ملاصدرا، خ پردیس شرقی، ساختمان پردیسان، پلاک 14، طبقه 5
بهتاش

سلام بیمه پارسیان قبول میکنید

ممممم

اگه تو بیمارستان عمل لزر انجام بدیم بازم بیمه هزینشو نمیده؟

باقری

سلام میشه من عکس ارسال کنم هزینه دقیقو بگید؟ من از چندتا دکتر پرسیدم هزینه ها متفاوت بود

شادی

سلام دکتر کیست مویی من یکبار تخلیه شده اما بازم برگشته. الان هزینه جراحیش بیشتره میشه؟

عالی پور

من فقط یه برآمدگی کوچیک دارم بالای باسنم و هیچ علائم دیگه ای ندارم هزینه عملش تقریبا چقدر میشه

قبادی

من برای دومین بار میخوام عمل کیست مویی انجام بدم هزینه درمان با لیزر چقدر میشه

خادمی

هزینه لیزر کیست مویی و نمیشه تلفنی بگید؟چندروز بعد از لیزر میشه راه رفت یا نشست

محمد

لطفا بگید هزینه تقریبی لیزر کیست مویی چقدره؟

صبوری

سلام دکتر قبل از لیزر یا جراحی باید سونوگرافی یا اسکن هم انجام بشه؟ شما انجام میدین؟ هزینش چقدره؟

Would love your thoughts, please comment.x
()