هزینه درمان شقاق با لیزر چقدر است؟ آیا تحت پوشش بیمه است؟

ژانویه 7, 2019
هزینه درمان شقاق با لیزر چقدر است؟ آیا تحت پوشش بیمه است؟

شقاق از بیماری های شایع و دردناک ناحیه ی مقعد است،که موجب بروز شکاف بر روی پوشش سطحی مقعد می شود، و در صورت عدم درمان به موقع باعث افزایش عفونت و خونریزی می شود که فقر آهن را به دنبال دارد.از همین جهت لازم است در صورت ابتلا به بیماری و بروز علائم آن هر چه سریع تر برای درمان اقدام نمایید.

هزینه درمان شقاق با لیزر

یکی از موضوعاتی مهمی که در رابطه با درمان این بیماری وجود دارد، هزینه درمان شقاق است، در رابطه با هزینه ی درمان این بیماری می توان گفت هیچ یک از موسسه های بیمه هزینه های این درمان را تقبل نمی کنند زیرا که درمان شقاق با لیزر جزء عمل های سرپایی یا بدون بستری محسوب می شود که کمتر از 6 ساعت به طول می انجامد، در نتیجه بیمه هزینه درمان شقاق با لیزر را تقبل نخواهد کرد.

اگرچه هزینه درمان شقاق با لیزر توسط بیمه پرداخت نمی شود اما باز هم در مقایسه با جراحی هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود. زیرا که صورت حساب های بیمارستانی شامل آیتم های متعددی است و پرداخت آنها شامل ترکیبی از آزاد و بیمه بوده و موجب می شود علاوه بر هزینه ای که بیمه می پردازد خود شما نیز هزینه های دیگری را برای درمان پرداخت کنید.

از طرفی انجام عمل جراحی به سبب از دست دادن زمان طولانی برای طی کردن دوران نقاهت پس از عمل و بستری شدن در بیمارستان به صرفه محسوب نمی شود، زیرا خود این امر مسبب هزینه های بسیاری خواهد بود.در کنار پرداخت هزینه انجام عمل جراحی همراه با درد و خونریزی بوده و امکان عود مجدد بیماری وجود دارد،به همین ترتیب از هر جهت که به این موضوع نگاه می کنیم انجام لیزر به صرفه تر از انجام عمل جراحی است.

در مورد تعیین هزینه درمان شقاق با لیزر باید بگوییم ابتدا بیمار باید معاینه شود تا با توجه میزان وخامت بیماری و تعداد جلسه های مورد نیاز برای درمان هزینه لیزر تعیین گردد.

۰۲۱-۸۸۸۷۰۸۹۶ ۰۲۱-۸۸۸۷۰۸۹۶

آدرس: میدان ونک، خ ملاصدرا، خ پردیس شرقی، ساختمان پردیسان، پلاک 14، طبقه 5