درمان بواسیر یا همورورئید با رابربند (کش لاستیکی)

آوریل 12, 2016
درمان بواسیر یا همورورئید با رابربند (کش لاستیکی)

درمان بواسیر با رابربند روشی است که در آن انتهای بواسیر(هموروئید) را با کش میبندند تا جریان خون قطع شود.

فیلم درمان بواسیر با رابربند

رابربند یا کش لاستیکی یک روش نسبتا جدید برای درمان بواسیر است که در فیلم زیر نحوه این درمان را مشاهده خواهید کرد.

درمان بواسیر با رابربند(کش لاستیکی)

از این روش برای افراد مبتلا به بواسیر درجه2و3استفاده میشود

بواسیردرجه دو: در این درجه بالشتکهای همورئیدی یا بواسیری از مقعد بیرون می گردند اما به خودی خود می توانند دوباره به جای اولشان برگردند و نشانه آن خونریزی با درد است. در این درجه ناحیه کوچکی از هموروئید در هنگام دفع مدفوع از مقعد بیرون می گردد که به علت سفت بودن بافت پیوندی کانال مقعد همورئید مجددا به درون باز می گردد.

بواسیردرجه سه: در این درجه بالشتکهای هموروئید از مقعد بیرون می گردند اما به خودی خود نمی توانند به محل اصلی شان برگردند و بایست با دست آنها را به درون مقعد هل داد و نشانه آن احساس درد با خونریزی است.

از دیگر درمان های بواسیر به صورت سرپایی که به راحتی در مطب بدون دردوخون ریزی قابل انجام است میتوان به درمان بواسیر با رابربند یا کش لاستیکی اشاره کرد

این روش که یکی از جدید ترین روشهای درمان بواسیر یا همان هموروئید میباشد ومورد توجه بسیاری قرار گرفته است

مزیت درمان بواسیر با رابربند

1. به صورت سرپایی در مطب قابل درمان میباشد و دیگر نیازی به حضور بیمار در بیمارستان نمیباشد