درمان بواسیر یا همورورئید با رابربند (کش لاستیکی)

آوریل 12, 2016
درمان بواسیر یا همورورئید با رابربند (کش لاستیکی)

درمان بواسیر با رابربند روشی است که در آن انتهای هموروئید را با کش می‌بندند تا جریان خون قطع شود. از رابربند برای هموروئیدهای نوع داخلی استفاده می‌شود.

فیلم درمان بواسیر با رابربند

رابربند یا کش لاستیکی یک روش نسبتا جدید برای درمان بواسیر است که در فیلم زیر نحوه این درمان را مشاهده خواهید کرد.

درمان بواسیر یا هموروئید با رابربند(کش لاستیکی)

از این روش برای افراد مبتلا به هموروئید درجه 2 و 3 استفاده می‌شود.

بواسیر درجه دو: در این درجه بالشتکهای هموروئیدی از مقعد خارج می‌شوند اما به خودی خود می‌توانند دوباره به جای اولشان برگردند و نشانه آن خونریزی با درد است. در این درجه ناحیه کوچکی از هموروئید در هنگام دفع مدفوع از مقعد بیرون می‌گردد که به علت سفت بودن بافت پیوندی کانال مقعد همورئید مجددا به درون باز می‌گردد.

بواسیر درجه سه: در این درجه بالشتک‌های هموروئید از مقعد بیرون می‌گردند اما به خودی خود نمی‌توانند به محل اصلی شان برگردند و بایست با دست آنها را به درون مقعد هل داد و نشانه آن احساس درد با خونریزی است.

از دیگر درمان‌های هموروئید به صورت سرپایی که به راحتی در مطب بدون درد و خون ریزی قابل انجام است می‌توان به درمان بواسیر با رابربند یا کش لاستیکی اشاره کرد.

این روش که یکی از جدیدترین روشهای درمان هموروئید می‌باشد و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

روش درمان با این وسیله یک بار مصرف به این صورت می‌باشد که حلقه لاستیکی را به دور بالشتک هموروئید انداخته تا مانع خون رسانی به پاکه بواسیر شود واین امر موجب سیاه شدن وخشک شدن تدریجی و در نهایت افتادن بواسیر می‌شود.

مزیت درمان هموروئید با رابربند

1. به صورت سرپایی در مطب قابل درمان می‌باشد و دیگر نیازی به حضور بیمار در بیمارستان نمی‌باشد.
  2. بعد از درمان بواسیر با رابربند نیاز به بستری شدن و استراحت مطلق نیست و بلافاصله میتوانید به خانه یا محل کار خود برگردید.
  3. نیازی به بیهوشی نیست و با بی حسی موضعی قابل انجام است.
  4. بدون درد وخون ریزی می‌باشد.
  5. خطر ابتلا به بیماریهای عفونی وجود ندارد و مرقون به صرفه است.

۰۲۱-۸۸۸۷۰۸۹۶ ۰۲۱-۸۸۸۷۰۸۹۶

آدرس: میدان ونک، خ ملاصدرا، خ پردیس شرقی، ساختمان پردیسان، پلاک 14، طبقه 5