درمان بواسیر با استاپلر برای هموروئیدهای داخلی

آوریل 12, 2016
درمان بواسیر با استاپلر برای هموروئیدهای داخلی

از درمان بواسیر با استاپلر برای مبتلایان به بواسیر درجه 3 و 4 استفاده مشود.

بواسیردرجه سه: در این درجه بالشتکهای بواسیر از مقعد بیرون می آیند اما به خودی خود نمی توانند به محل اصلی شان برگردند و بایست با دست آنها را به درون مقعد هل داد و نشانه آن احساس درد با خونریزی است.

بواسیردرجه چهار: در این درجه بالشتکهای همورئید یا بواسیر همواره در بیرون از مقعد هستند و به درون نمی روند و خیلی دردناک و با خونریزی همراه است که بایست در این درجه خیلی سریع به پزشک متخصص برای درمان بواسیر اقدام نمود.

در گذشته این درجه از بواسیر به روش سنتی در بیمارستان با 1 الی 2 روز بستری با بیهوشی کامل انجام میشد وبعد از عمل مدت زیادی فرد باید بستری میشد وباید درد ناشی از جراحی که با چاقوی جراحی صورت گرفته بود را تحمل میکرد.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی توسط وسیله ای به نام استاپلر این دلواپسی ها دیگر وجود ندارد.

جراحی بواسیردرجه 4 با استاپلر زمان عمل را به حداقل رسانده وفرد بیمار بعد از عمل میتواند بلافاصله به منزل خود برگردد.

روش درمان بواسیر با استاپلر مانع رسیدن جریان خون به بالشتکهای بواسیر می شود وبه راحتی بخش متورم شده بواسیر و بیرون زدگیها را بر میدارد این روش بسیار کم درد بوده ونتیجه بسیار مطلوبی را در اخر کار به همراه دارد.

سایر روش های درمان بواسیر

۰۲۱-۸۸۸۷۰۸۹۶ ۰۲۱-۸۸۸۷۰۸۹۶